FANDOM

Brain Scrambler to przedmiot który przyzywa wierzchowca, na którym można jeździć, jest to stworzenie o Szablon:Infobox:Item

[v][IDs| ]Brain Scrambler (Item)
Item 2771
Information
Typ Przedmiot
Pod-Typ Summoner
Jakość Tier 8
Przywołuje Scutlix Mount
Upuszczane przez Scutlix Gunner
Szansa na drop 1% (1:100)
Wartość sprzedaży 5 GoldCoin Small
Crafting
Tego itemu nie można scraftować

nazwie Scutlix. Przedmiot ten jest upuszczany przez przeciwnika Scutlix Gunner po zabiciu, podczas trwania eventu Martian Madness.

Scutlix ma niesamowitą manewrowość poruszania się na lądzie, oczy które automatycznie wystrzeliwują w szybkim tempie lasery w przeciwników, i zwiększoną wysokość skoku (porównywalną do wysokości skoku Slime Mount przyzywanego przez Slimy Saddle).

Jego lasery zadają łącznie 100 obrażeń, i są dość celne. Scutlix może strzelać w przeciwników tylko w zasięgu wzroku (pod kątem około 120 stopni z jego przodu). Nie może namierzyć przeciwników za nim, chyba że gracz odwróci się do nich twarzą, co zdarza się też, gdy gracz atakuje w tym kierunku.

Notatki

  • Itemy pozwalające chodzić po wodzie (na przykład Lava Waders) pozwolą chodzić po wodzie w czasie osiodłania Scutlixa.
  • Itemy pozwalające na kilkukrotny skok (Cloud in a Bottle) także oddziałują na Scutlixa, dzięki nim możemy wykonać nawet poczwórny skok, a łącząc to z wysokością, na jaką może skoczyć Scutlix, rekompensuje to brak możliwości latania.
  • Scutlix może skoczyć na wysokość podobną do tej, na jaką może skoczyć Slime Mount, ale nie zada obrażeń przeciwnikom poprzez skoczenie na nich.
  • Według pomiarów dokonanych przy pomocy itemu Stopwatch, Scutlix porusza się z prędkością 41 mph, chociaż czasami zdarza się, że porusza się z prędkością 42 mph.
  • Scutlix nie zapobiega obrażeniom od upadku, lecz zmniejsza je do 1 HP.

Wskazówki

  • Jego ekstremalna manewrowość i fakt, że strzela laserami w przeciwników sprawia że prawdopodobnie jest to najlepszy wierzchowiec na lądzie. Mimo to, nie potrafi on latać, ani wykonywać podwójnego skoku (bez założonych odpowiednich akcesoriów), chociaż wysokość jego skoku trochę to rekompensuje.
  • Dzięki prędkości jego poruszania się i strzelania, ten wierzchowiec jest perfekcyjny przeciwko Solar Pillar.

Historia

v1.3.0.1

  • Dodano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki