Terraria Wiki PL

Bronie

Dyskusja0
541stron na
tej wiki

100% z was wie, czym są i do czego służą bronie. Dzielą się one na palne, ręczne, magiczne i rzucane. Bez niej gra jest niemożliwa, bo każde zetknięcie się z wrogiem zmuszać Cię będzie do ucieczki, a bez porządnego akcesorium, do zgonu. Jest mnóstwo broni dostępnych w grze. Niektóre z nich są unikatowe, a inne można stworzyć bardzo łatwo już w pierwszej fazie gry.

Rodzaje broni: Edytuj

Bronie ręczne (Wooden Sword)

Bronie dystansowe (Musket)

Bronie magiczne (Topaz Staff)

Bronie rzucane (Grenade)

Specyfikacja broni: Edytuj

Bronie ręczne charakteryzują się tym, że używanie ich wiąże się z uderzaniem nimi w przeciwników z bliska. Są to miecze, siekiery, młoty i inne rzeczy, które trzymamy w ręku do końca pojedynku.

Bronie dystansowe charakteryzują się tym, że można za ich pomocą zabić przeciwnika z dystansu, np. z dachu budynku lub z sąsiedniej wieży. Większość z nich potrzebuje amunicji, jak strzały, czy naboje, ale są też te, które po rzuceniu wracają (Boomerang)

Bronie magiczne charakteryzują się tym, że do ich użycia potrzeba many. Każda z nich zużywa określoną ilość many i zadaje odpowiednią ilość obrażeń. Większość broni tego typu wystrzeliwuje magiczny pocisk, ale są też bronie tworzące chmurę itp.

Bronie rzucane charakteryzują się tym, że aby zaatakować nimi wroga, trzeba rzucić nią w jego kierunku. Niektóre potrafią wybuchać zadając poważne obrażenia, a inne nawet wysadzać pobliskie bloki. Są też takie, które po rzuceniu odbierają życie przeciwnikowi, po czym można je zebrać z ziemi.

Edytuj

Aktualny brak danych

Bronie magiczne: Edytuj

Aktualny brak danych

Bronie rzucane: Edytuj

Aktualny brak danych

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bronie

Więcej od Wikii