Chest
Chest
Statystyki
Typ Mebel – Magazynujący
Można postawić [?] Tak
Wymiary 2 szerokości ˣ 2 wysokości
Maks. ilość 99
Rzadkość Rarity color 0
Szybkość używania 14
Sprzedaż 1 Silver Coin
ID: 48

Chest (ang. Skrzynia) - mebel, w którym możemy przechowywać przedmioty. W jednej skrzyni mieści się 40 przedmiotów w rządku 10x4. Żeby ją zniszczyć potrzebujemy kilof, jednak jeśli znajduję się tam jakakolwiek rzecz będzie nie do ruszenia. Można je znaleźć prawie w każdym środowisku w losowych miejscach lub stworzyć

Uważaj! Podczas trwania Hardmode, ze skrzyni wyjść może silny przeciwnik (zobacz Mimic).

Wytwarzanie

Narzędzie tworzące
Work Bench Work Bench
Składnik(i) Liczba
Wood Wood 8
Lead Bar Lead Bar 2
Wytworzony przedmiot
Chest Chest 1

Uwagi

  • Żeby zniszczyć bloki znajdujące się pod skrzynią trzeba najpierw ją zniszczyć, a później zniszczyć blok.
  • Skrzynie widoczne są podczas efektu mikstury Spelunker, co znacząco ułatwia szukanie ich.
  • Są tylko trzy rzeczy, na których nie generują się skrzynie są to; lawa, powietrze oraz wewnątrz bloków.
  • Od wersji 1.0.1, Barrel wymaga do stworzenia jedynie jedną sztukę Iron Bar, co czyni go bardziej opłacalnym przedmiotem do magazynowania niż skrzynia, która wymagał już trzy sztuki surowca.
  • Od wersji 1.2 niszczy się go kilofem, a nie jak uprzednio młotem. Również od tej wersji jest bardziej opłacalny niż Barrel ponieważ ma dwa razy więcej miejsca.

Błędy

  • Jeśli położysz skrzynię na blokach, które zrobisz za pomocą Ice Rod umieścisz coś w niej, wyjdziesz i wrócisz pojawi się druga. Działa nieskończoną ilość razy.
  • Na telefonie komórkowym, czasami jeśli przeniesiesz zbroję bezpośrednio ze skrzyni na postać, pancerz może zniknąć nieodwracalnie. (1.02 Android)
  • Jesli zrobisz Mimic (hallowed, crimson albo corrupted) nie będzie tam skrzyni ale gdy tam nakierujesz będzie napis Chest

Historia

  • 1.2.3: Można teraz nadawać nazwy skrzyniom.
  • 1.2: Zwiększono pojemność z 20 do 40 miejsc
  • Dodano skrzynie Ice, Water, Hallowed, Dungeon oraz Crimson.
  • 1.0: Dodano.