FANDOM

Cobalt Bar
Cobalt Bar.png
Statystyki
Typ Materiał – Sztabka
Można postawić [?] Tak
Wymiary 1 szerokości ˣ 1 wysokości
Maks. ilość 99
Rzadkość Jakość: 3
Szybkość używania 14 (Bardzo szybko)
Sprzedaż 27 Silver Coin
ID: 381
Cobalt Bar - niebieska hardmodowa sztabka, który zastępuje Palladium Bar, na niektórych światach.

Do stworzenia całego ekwipunku z Cobaltu, potrzebujemy 135 sztabek czyli 435 sztuk rudy.

Wytwarzanie

Narzędzie tworzące
Furnace.png Furnace
Składnik(i) Liczba
Cobalt Ore.png Cobalt Ore 3
Wytworzony przedmiot
Cobalt Bar.png Cobalt Bar 1

Uwagi

  • Cobalt Shield oraz Ancient Cobalt armor nie są tworzone z Cobaltu, ani nie są w ogóle do wytworzenia. Można je uzyskać jedynie jako łup.
  • Sztabka Cobaltu kosztuje tyle samo co surowa ruda.

Ciekawostki

  • Kilka rzeczy stworzonych z Cobaltu przypomina historyczne wschodnie wyposażenia. Na przykład włócznia to naginata, miecz nieco przypominający Katanę, lub podobną do katany Muramasę, chińskie kusze oraz wariację związane z nakryciem głowy przypominające te japońskie lub chińskie.
  • W rzeczywistości kobalt nie jest niebieski w czystej postaci lecz błyszczący srebrzysto-szary. Jednak tlenek kobaltu używany jest do niebieskich pigmentów, co prawdopodobnie zainspirowało jego wygląd w grze. Historycznie związki kobaltu używane były od wieków do produkcji kolorowego szkła, glazury i materiałów ceramicznych w egipskiej kulturze, w perskiej natomiast używany był do biżuterii, a w Chinach do porcelany (co może tłumaczyć jej wschodni wygląd wyposażenia.

Zobacz też

Historia

  • 1.3.0.1: Zmieniono teksturę.
  • 1.2: Można postawić rudę na ziemi.
    • Teraz używana do wytworzenia Cobalt Waraxe oraz Cobalt Pickaxe.
  • 1.1: Dodano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki