Spectre Paint Roller Zalążek artykułu

Ta strona to zalążek artykułu. Gdy chcesz, gdy możesz edytuj tę stronę!

Crafting to system tworzenia przedmiotów, na który napotykamy się od momentu stworzenia świata. Aby

móc stworzyć więcej rzeczy potrzebne są zaawansowane stacje craftingowe*1. Aby przywołać pre-hardmode'owych bossów trzeba znaleźć Demon lub Crimson altary, (w zależności od świata).

Do craftingu potrzebne są różne przedmioty. W zależności od tego na jakim materiale pracujemy. Jeśli skupiamy się na drewnie potrzebny będzie workbench lub sawmil (lub inne stacje craftingowe). Natomiast jeśli chcemy wytworzyć ekwipunek z materiałów górniczych (np. miedź, złoto) potrzebny będzie piec.

Możemy tworzyć zbroje i bronie które będą nam potrzebne do walki z przeciwnikami oraz narzędzia które są niezbędne do pozyskiwania coraz to materiałów. Do niektórych materiałów będzie nam potrzebny wytrzymalsza stacja craftingowa. Istnieje możliwość tworzenia asortymentu domowego służącego do ozdoby wnętrz (np. żyrandol, sofa, świecznik). Co prawda nie mają szczególnie istotnych zastosowań, ale wypełniają pustą przestrzeń w domu, co pozwala na zagospodarowanie go według swoich upodobań.        

W terrrarii każdy przedmiot ma 2 zastosowania. Może być używany np. do walki, lub użyty do stworzenia cenniejszego rynsztunku. Pokazuje przez to, że w świecie gry nie ma rzeczy "niepotrzebnych".        

Niektóre materiały posiadają swoją własną stację craftingową, w której możemy wytwarzać z nich oryginalne przedmioty. Stacje te możemy znaleźć najczęściej w skrzynkach lub ich towarzystwie.                

Podsumowanie

  • Crafting to system tworzenia przedmiotów, na który napotykamy się od momentu stworzenia świata.
  • Aby móc stworzyć więcej rzeczy potrzebne są zaawansowane stacje craftingowe.
  • Niektóre materiały mają swoją własną stację craftingową, na przykład Gel - Solidifier.

Przypisy

*1 - Stacja craftingowa, to (zazwyczaj) "przenikalny" element otoczenia, umożliwiający nam wytwarzanie przedmiotów.