FANDOM

Dao of Pow to broń rodzaju Flail który może być tylko scraftowany. Jest trzecią najlepszą bronią Flail w grze po aktualizacji 1.2.4 (po Flower Pow), oraz ma szansę zadać debuff "Confused".

Zasięg tej broni to 22 bloków, 6 bloków dalej od Sunfury, które ma zasięg 16 bloków.

Dao of Pow ma glitch, który dzieje się kiedy gracz nim macha, gdzie może spaść przez blok na którym jest i nie będzie mógł się wydostać do momentu w którym gracz go wyciągnie. To dzieje się w większości przypadków w wodzie. Symbol Yin & Yang będzie się obracał, gdy broń jest użyta.

Jeśli gracz stoi maksymalnie 15 bloków od drzwi, broń przez nie przejdzie.

Narzędzie tworzące
Orichalcum Anvil Orichalcum Anvil /
Mythril Anvil Mythril Anvil
Składnik(i) Liczba
Dark Shard Dark Shard 1
Light Shard Light Shard 1
Soul of Light Soul of Light 7
Soul of Night Soul of Night 7
Wytworzony przedmiot
Dao of Pow Dao of Pow 1

Notatki

  • Dao of Pow jest jedna z najbardziej użytecznych broni do użytku przeciw bossowi Destroyer
  • Ta broń jest bardzo skuteczna na PVP z powodu debuffu, który zadaje.
  • Przez specyficzny ciężar oraz prędkość tej broni potrzebny jest trening, aby używać tej broni efektownie.
  • Jest świetną bronią do zabijania potworów z AI robaka, jak na przykład The Destroyer, Eater of Worlds, World Feeder, Digger, itp.
  • Ta broń zada debuff 'Confused' silniejszym przeciwnikom rzadziej niż tym słabszym.
  • Gdy przytrzymujesz lewy przycisk myszy, grawitacja nie działa na tę broń, co pozwala ci uderzyć tego samego przeciwnika dwa razy, jeśli ten znajduje się na drodze tej broni.
  • Jak dla każdej inna broni typu Flail - najlepszą modyfikacją dla tej broni jest Godly.
  • Jeśli broń znajdzie się dalej niż 22 bloków od gracza, bloki przestają na nią wpływać i niezwłocznie wraca do gracza.

Trivia

  • Nazwa itemu odnosi się do 'Tao of Pooh', bestsellerowej książki napisanej przez Benjamina Hoffa.
  • Książka w zamierzeniu ma być wprowadzeniem do wschodniego systemu wiary Taoizmu dla ludzi z zachodu.
  • Symbol na kuli to Yin i Yang, reprezentujący Tao z wierzeń Taoizmu lub alternatywnie mówiąc Dao and Daoism, stąd Dao of Pow. Opis "Find your inner pieces" to modyfikacja Daoistycznego poszukiwania wewnętrznego pokoju ("Find your inner peace"), czyli pokój w sobie przez balans Yin i Yang (nawiązując do symbolu) Peace (pokój) jest zmodyfikowany do "Pieces" czyli kawałki, oznacza że będziesz w kawałkach, gdy zostaniesz uderzony tą bronią.
  • Zauważ też, że zadając debuff "Confused" może nawiązywać do Konfuzjanizmu (Confucianism), kolejny Chiński styl życia.

Bugs

  • Czasami broń ta może przechodzić przez pojedyńcze bloki.

Informacje o aktualizacji

v1.3.0.1

  • Obrażenia zwiększone z 49 do 64

v1.1.1

  • Broń straciła możliwość ulepszenia z modyfikacjami rozmiaru, włączając w to ulepszenie "Legendary"

v1.1

  • Dodane do gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki