FANDOM

Drax - Hardmodowe narzędzie, alternatywa dla Pickaxe Axe. Oprócz wyglądu i dźwięku narzędzia te niczym się nie różnią, oprócz tego, że Pickaxe Axe jest o pół sekundy szybszy od Draxa. Może być zdobyty bo zabiciu każdego z trzech mechanicznych bossów, ponieważ robi się go z jednej sztuki duszy każdego z nich, w połączeniu z kilkoma Hallowed Bar. Na wersji mobilnej może być znaleziony tylko w Shadow Chest, co robi z niego przedmiot do zdobycia już na pre-Hardmode. Tak jak Pickaxe Axe, może wykopać każdy blok w grze, poza Lihzahrd Brick. Za stworzenie Draxa otrzymujemy osiągnięcie.

Drax
Drax
Statystyki
Typ Narzędzie – Wiertło
Obrażenia 35
Moc 200%
Odrzut 4.75
Rzadkość Rarity color 4
Szybkość 7
Szybkość używania 24
Sprzedaż 4 Gold Coin 40 Silver Coin
ID: 579

Wytwarzanie

Narzędzie tworzące
Orichalcum Anvil Orichalcum Anvil /
Mythril Anvil Mythril Anvil
Składnik(i) Liczba
Hallowed Bar Hallowed Bar 18
Soul of Might Soul of Might 1
Soul of Sight Soul of Sight 1
Soul of Fright Soul of Fright 1
Wytworzony przedmiot
Drax Drax 1

Ciekawostki

  • W wersji 1.1 broń była połączeniem kilofa, siekiery i młota o nazwie "Hamdrax". Zostało to usunięte, gdy wprowadzono możliwość zmiany kształtów bloków. Oprócz tego, kombinacja młota z kilofem często przeszkadzała graczom, ponieważ podczas niszczenia bloków, burzył on też ściany.

Historia

  • 1.3.1: Zaktualizowano teksturę.
  • 1.2.3: Zmieniono recepturę, od teraz potrzeba po jednej sztuce z każdej duszy.
  • 1.2: Usunięto właściwości młota. Zmieniono nazwę na "Drax". Zmieniono recepturę.
  • 1.1: Dodano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki