FANDOM

Eater of Worlds Trophy „Otacza cię straszne echo...” Eater of Worlds Trophy

Eater of Worlds
204px-Eater of Worlds
Typ Boss
HP
Głowa: 65 Serce
Segment Ciała: 150 Serce
Ogon: 220 Serce
Atak Głowa: 40
Segment ciała: 15
Ogon: 10
Obrona Głowa: 0
Segment ciała: 2
Ogon: 4
Drop
Przedmiot Szansa
Shadow Scale Shadow Scale 100%
Demonite Ore Demonite Ore
  • 100-250
100%
Lesser Healing Potion Lesser Healing Potion
  • 5-15
100%
Eater of Worlds Mask Eater of Worlds Mask 14.29%
Eater of Worlds Trophy Eater of Worlds Trophy 10%
Eater's Bone Eater's Bone 5%
Treasure Bag (Eater of Worlds) Treasure Bag 100%

Eater Of Worlds(pl.Pożeracz światów)to kolejny pre-Hardmode'owy boss. Można z nim walczyć jedynie na terenie objętym zepsuciem ( The corruption ). Można go wezwać na 2 sposoby: przez zniszczenie 3 shadow orb (fioletowe kule znajdujące się w Underground Corruption w dziurach obiętych Ebonstone) albo przez użycie Worm Food. Cały Eater of Worlds ma łącznie 2000 Serce.

UWAGA ! : Po przywołaniu bossa nie wolno opuścić terenu korupcji. W przeciwnym razie Eater of Worlds ucieknie i będzie trzeba go ponownie przywołać.

WALKA

Cały przebieg, przygotowania i poziom trudności zależny jest od wyposażenia gracza. Najłatwiej jest na początku, kiedy łatwo go unikać lecz kiedy jego segmenty są oderwane jest już troche trudniej.

  • Broń

W starciu z Eater Of Worlds należy skupić się głównie na broni.

Najlepszymi brońmi do walki z Eater of Worlds i The Destroyer są wszelkiej maści kiścienie (kula na łańcuchu połączona z kijkiem). Między innymi Ball ' O Hurt którą można znaleźć w shadow orb'ie.

Mając wyższy poziom many ( +100 ) możemy pokusić się o Vilethorn, które takżę możemy znaleźć w shadow orb'ie. Broń ta jest o tyle dobra, że przenika przez bloki i poszczególne części bossa.

  • Zbroja

Posiadanie dobrej zbroi jest bardzo istotne jeżeli walczymy z bossem poza areną. Po chwili, Eater of Worlds porozpada się na wiele mniejszych niezależnych części. Będzie trzeba być uważnym gdzie stoimy, unikanie ataków poszczególnych częsci potwora będzie kluczem do zwycięstwa.

Tak naprawde jesteśmy w stanie pokonać bossa w zbroi z miedzi ( Copper ). Tyle, że ironskin potion może bardzo pomóc.

Przygotowanie

  • Przygotowanie potionków ( ironskin, healling potion ).
  • Przygotowanie areny na terenie korupcji. Powinna się ona składać najlepiej z 3 lub 4 poziomów. Z podłogi przez którą można przechodzić. Ułatwi to nam unikanie ciosów i ataków bossa.
  • Ciekawostki i rady

Z członów bossa wypada hp.

Z każdego członu wypadają monety i demonite ore.

Warto używać spikeball.

Najlepiej włączyć minimapę, ponieważ wtedy można zobaczyć kiedy i gdzie zaatakuje boss.

Jeżeli ktoś ma już Hardmode to może go zabić byle czym, ale najlepiej na niego działa Rainbow Gun.

Film

Plik:Poradnik Terraria 62 - Eater of Worlds

Więcej z Fandomu

Losowa wiki