Everscream
NPC 344
Typ Boss
HP 13000 Serce
Atak 110
Obrona 38
Drop
Przedmiot Szansa
Razorpine 25%
Christmas Tree Sword 25%
Christmas Hook 25%
Festive Wings 25%
Everscream Trophy 25-50%
Everscream to boss spawnujący się podczas Frost Moon(podobny z zachowania i spawnu do Mourning Wood. Jest to wielka, świąteczna sosna z czerwonymi, świecącymi oczami ubrana w świąteczne ozdoby(bombki). Everscreamy pojawiają się od czwartej fali aż do zakończenia eventu. Podobnie jak inne potwory z Frost Moon kiedy zabijemy go w dalszej fali mamy większe szanse na drop jego lootu. Everscream atakuje rzucając bombkami(podatnymi na grawitacje) oraz  ostrzałem szybkostrzelnymi igłami sosnowymi. Bombki Everscreama nie zatrzymują się przy spotkaniu z podłożem, ale chwile się po nim toczą a następnie wybuchają wyrzucając kawałki bombki w różne kierunki.

Rady/Strategia

  • Kiedy boss wystrzeliwuje bombki nie powinniśmy dotykać ziemi. Można go wtedy atakować bez otrzymywania obrażeń.
  • Nie zaleca się walki z nim w zamkniętych pomieszczeniach ponieważ jego igły jak i on sam mogą przechodzić przez bloki, co może skutkować szybką śmiercią. Należy walczyć z nim na otwartych powierzchniach.

Ciekawostki

  • Everscream to przeinaczenie słowa "evergreen" oznaczającego rośliny aktywne przez cały sezon w tym zimą  i są często wykorzystywane jako ozdoby choinkowe na półkuli północnej.