FANDOM

Flairon
Flairon
Statystyki
Typ Broń – Cep
Obrażenia 66
Odrzut 4.5
Szansa na wypadnięcie 20%
Rzadkość Rarity color 8
Szybkość 20
Szybkość pocisku 14
Sprzedaż 5 Gold Coin
ID: 2611
Flairon - hardmodowa broń biała, która automatycznie wystrzeliwuje samonaprowadzające się bańki, atakujące przeciwników. Flairon na 20% (1/5) szans na wypadnięcie z Duke Fishron.

Chodź wyglądem przypomina cepy, to działa bardziej jak Chain Knife, KO Cannon czy Golem Fist. Nie oddziałuje na nią grawitacja i gracz nie może nią machać wokół siebie. Zamiast tego, jest ona wyrzucana w sposób podobny do bumerangów.

Najlepszym modyfikatorem jest Godly.

Porady

  • Najlepszym sposobem na zmaksymalizowanie obrażeń jest wyrzucenie Flairona tak, aby rozciągnął się do maksymalnego zasięgu. Wtedy pojawi się największa ilość baniek.
  • Jeżeli gracz pokonał już Duke Fishrona, broń może świetnie się nadać do farmienia bossa.
  • Efekty Flasków nie działają na bańki.
  • Flairon wolniej się rozciąga w cieczach. Nosi to po części pozytywne skutki, ponieważ może w ten sposób stworzyć większą ilość baniek.
  • Użycie Flairona w Mechanical Cart na torach pędzących w długiej pętli, może sprawić, że łańcuch będzie wracał przez długi czas, ponieważ nie będzie nadążał za wysoką prędkością gracza. W ten sposób gracz może rozrzucić ogromną ilość baniek w powietrzu.

Ciekawostki

  • Kula Flairona przypomina głowę Duke Fishrona.
  • W opisie zmian wersji 1.2.4.1, Flairon był określony przez deweloperów jako Flailron.

Historia

  • 1.2.4.1: Zwiększono cenę sprzedaży z 2 Silver Coin do 5 Gold Coin. Od teraz cep wraca szybciej do gracza.
  • 1.2.4: Dodano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki