FANDOM

Flamerang to broń dystansowa która jest użyteczna do atakowania wielu przeciwników na krótkich

vIDs|119Flamarang
Item 119
Information
Type [1]
Sub-Type Thrown Weapon]
Damage? 32 Damagetype melee
Inflicts Fire!
Use Time 14 (Very Fast)
Knockback 8 (Very Strong)
Quality Tier 3
Sell Value 2 GoldCoin Small
Crafting
Crafted With Enchanted Boomerang]
10 Bar|Hellstone Bar s
Crafted At Iron Anvil]
Anvil|Lead Anvil

dystansach. Jest ulepszoną wersją broni Enchanted Boomerang, zadaje więcej obrażeń, ma większy zasięg, a także ma możliwość podpalania przeciwników. Flamarang powraca natychmiastowo po uderzeniu przeciwnika, co sprawia że jest użyteczny w zatłoczonych miejscach lub przy wielu celach. Mimo tego, że powraca on do gracza natychmiastowo po uderzeniu przeciwnika, zajmuje mu krótki czas powracanie po uderzeniu w ścianę (sprawiając, że gracz jest bezbronny przez ten czas), co oznacza, że gracz nie może zapomnieć o celności, gdy nim rzuca.

Wciąż poddane dyskusji jest to, czy lepszy jest Flamarang, czy Thorn Chakharm, ponieważ Flamarang zadaje większe obrażenia i ma większy zasięg, ale Thorn Chakharm może się odbijać od kilku ścian i ma słaby mechanizm samonaprowadzający, można go także zdobyć wcześniej w grze.

Flamarang to lepsza broń pod względem obrażeń i prędkości, podczas gdy Thorn Chakharm jest bronią bardziej strategiczną i precyzyjną.

Flamarang emituje lekki efekt ognia kiedy jest rzucony, podobny do tego, który pojawia się gdy gracz macha kilofem Molten Pickaxe, żar pochodni i innych itemów.

Notatki

  • Broń może być odniesieniem do gry 'Ty the Tasmanian Tiger', ponieważ jeden z bumerangów który możesz zdobyć nazywa się flamarang, i tak samo wygląda.
  • Ta broń jest ekstremalnie użyteczna w walce z wszystkimi Pre-Hardmode'owymi bossami.
  • Jeśli gracz jest w powietrzu, Flamarang może przelatywać przez ściany, tak jak Thorn Chakharm.

Informacje o aktualizacji

v1.2

  • Teraz wymaga jedynie 10 sztabek Hellstone Bars, aby go stworzyć.

v1.1

  • Rodzaj obrażeń zmieniony na Melee.

v1.0.6

  • Teraz ma szansę, aby zadać debuff 'On Fire'.

PC Release

  • Dodany

Więcej z Fandomu

Losowa wiki