FANDOM

Floating Island (pl. Latająca Wyspa) jest masą odizolowanych obszarów leśnych, które znajdują się na ogół znacznie wyżej lądu po drodze do Kosmosu. Każdy świat zawiera co najmniej jedną pływająca wyspę, do maksymalnie ośmiu w dużych światach. Ich lokalizacja sprawia, że w ich pobliżu latają harpie w trybie normalnym, a w trybie Hardmode także wywerny. Będąc na tak dużej wysokości, na gracza działa zmniejszona grawitacja podczas poruszania się.

Floating Island 2

Pływająca wyspa jest jedną z dwóch naturalnie generujących się mas unoszących się w powietrzu, które mogą generować w świecie Terrarii, przy czym drugim z tych obiektów są Floating Lakes (pl. Pływające Jeziora). Obie są podobne pod względem wielkości i rozmieszczenia, a ich podstawy są zbudowane z bloków chmur i chmur deszczowych.

  • Floating Lakes składają się z niczego więcej niż dużej ilości wody spoczywającej na chmurze. Jest ich stosunkowo niewiele w świecie.
  • Floating Islands zawierają niewiele wody, a zamiast tego mają ziemię porośniętą trawą i drzewami.

Struktura znajdująca się na floating island jest skonstruowana z Sunplate Block, Disc Wall oraz Glass Wall. Poza tym w środku zawsze znajduje się Skyware Chest oraz unikalne banery.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki