FANDOM

Flying Dutchman
NPC 491.png
Typ Boss
Atak 0
Drop
Przedmiot Szansa
Coin Gun 0.25%
Lucky Coin 0.5%
Discount Card 1%
Pirate Staff 1%
Gold Ring 2%
Cutlass 10%
Flying Dutchman Trophy 10%
Flying Dutchman (pol. Latający Holender) - przeciwnik pojawiający się podczas inwazji piratów. Jest nieśmiertelny i wygląda jak wielki statek. Jego celem jest przywoływanie piratów. Znajdują się na nim armaty, które strzelają materiałami wybuchowymi. Działa mogą zostać zniszczone. Kiedy zniszczone zostaną wszystkie armaty, statek jest całkowicie niszczony. Latający Holender liczy się jako czterech przeciwników, ze względu na jego działa.

Dutchman Cannon

Dutchman Cannon
Dutchman Cannon.png
Typ Przeciwnik
HP 2000 Serce.png
Atak 30(Zasięgowo)
Obrona 20
Armaty Holendra są jego głównymi brońmi. Każda z nich ma 2000, co daje razem 8000 punktów życia. Zniszczenie Dział jest jedynym sposobem na zniszczenie Latającego Holendra.

Strategie

  • Jest możliwe zniszczenie Latającego Holendra przy użyciu wagonika i bardzo długiego toru. Kule armatnie będą uderzać gracza tylko, gdy ten się zatrzyma lub będzie jechał zbyt wolno. Sprawia to jego pokonanie całkiem łatwe, jeśli posiadasz przyzwoitą broń zasięgową.
  • Z powodu sposobu, w jaki statek się porusza i w jaki działa strzelają, całkiem łatwo znaleźć pozycję, w której ty możesz go atakować, a on ciebie nie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki