FANDOM

Grenade
Grenade
Statystyki
Typ Broń – Broń Miotana
Obrażenia 60 Throwing Damage
Odrzut 8 (Bardzo Silny)
Rzadkość Rarity color 0
Opis w grze Niewielka eksplozja która nie zniszczy terenu
Szybkość pocisku 5.5
Szybkość używania 44 (Bardzo Wolno)
Wartość 75 Copper Coin
Sprzedaż 15 Copper Coin
ID: 168

Grenade (pl. Granat) to dosyć unikalna broń miotana która uznana może być za materiał wybuchowy. W odróżnieniu od innych materiałów wybuchowych Grenade nie niszczy terenu tylko zadaje obrażenia przeciwnikom i graczom. Mogą zostać zakupione u Demolitionist za 75 Copper'a każdy, albo znalezione (dosyć rzadko) w skrzyniach. Po aktywowaniu hardmode'a zaczną wypadać z dzbanków (zastępując shurikeny).

Opis

Rzucony grenade będzie się trochę odbijać i toczyć dopóki nie uderzy przeciwnika bądź nie miną 3 sekundy, po których eksploduje.

Jak wszystkie materiały wybuchowe, grenade zadaje obrażenia graczom nawet gdy PvP jest wyłączone, zadając 60 bazowych obrażeń.

Grenade'y działają dobrze na duże grupy przeciwników. Na przykład podczas Blood Moon'a można zablokować drzwi i poczekać aż przeciwnicy się pod nimi zbiorą. Kiedy nastanie poranek i przeciwnicy zaczną uciekać, rzucić w nich granat. To da graczowi sporą sumę pieniędzy z niewielkim zaangażowaniem.

Grenade'y są również efektywne na sługusy Brain of Cthulhu czy na samego Eater of World.

Ponieważ grenade'y wybuchają przy kontakcie z przeciwnikiem, używanie ich jako broni krótko-dystansowych jest ryzykowne gdyż przy wybuchu zadają obrażenia również graczowi.

Używanie grenade'ów przeciw przeciwnikowi z Caster SI jest szczególnie niewskazane. Grenade może wybuchnąć uderzając w pocisk jednego z takich przeciwników, często dużo bliżej gracza niż zamierzano.

Uwagi

  • Grenade'y zadają throwing damage, więc bazowe obrażenia (60) mogą zostać zwiększone np. dzięki bonusom z Fossil Armor.
  • Grenade'y są ekstremalnie przydatne na początku gry, zadają masywne obrażenia i są łatwe do pozyskania.
  • Pojedyńczy grenade wystarczy żeby jednym atakiem zabić Bone Serpent'a i czasami World Feeder'a.
  • Jako ze grenade'y zadają obrażenia obszarowe, poleca się je do walki z pierwszą fazą Brain of Cthulhu.

Historia

  • 1.3.0.1: Typ broni zmieniony z broni dystansowej na broń miotaną.
  • 1.2.4: Są teraz materiałem w Sticky Grenade
  • 1.2:
    • Koszt kupna zmniejszony z 4 Silver Coin na 75 Copper Coin.
    • Koszt sprzedaży zmniejszony z 80 Copper Coin na 15 Copper Coin.
  • 1.1:
    • Limit stosu zwiększony z 20 do 99
    • Koszt sprzedaży zmniejszony z 1 Silver Coin na 80 Copper Coin.
  • Pre-Release: Dodano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki