FANDOM

Guide Voodo Doll
Guide Voodo Doll.png
Statystyki
Typ Akcesorium – Przywoływacz
Wypada z Voodoo Demon Voodoo Demon.png
Szansa na wypadnięcie 100%
Rzadkość Jakość: 0
Opis w grze Jesteś okropną osobą.
Sprzedaż 2 Silver Coin
ID: 267

Guide Voodo Doll - akcesorium, które umożliwia ranienie NPC Guide oraz może przyzwać bossa Wall of Flesh, gdy Guide jest żywy. Wypada zawsze z Voodoo Demon w Underworld.

Kiedy mamy założony przedmiot jako akcesorium, możemy zadawać obrażenia NPC Guide, bronią, (normalnie NPC są niewrażliwi na broń gracza) a gdy wpadnie do lawy Guide automatycznie ginie.

Jeśli wrzucimy laleczkę do lawy w Underworld razem ze śmiercią NPC pojawi się boss Wall of Flesh (finałowy boss Pre-Hardmode). Guide musi jednak w tym momencie żyć inaczej boss się nie pojawi, a laleczka przepadnie w odmętach lawy.

Uwagi

  • Przywołuje tylko jednego Wall of Flesh, także wrzucanie drugiej lalki do lawy tylko ją zmarnuje.
  • Jeśli po śmierci Voodoo Demon upuści laleczkę bezpośrednio do lawy, boss przywoła się mimo, że gracz nie miał w tym udziału.
  • Czasami jeśli laleczka spadnie do lawy, tam gdzie będzie stał gracz, może zostać zabrana do ekwipunku i mimo wszystko wezwać Wall of Flesh.
  • Wrzucenie go blisko lewej lub prawej granicy mapy jest nieodpowiednie, ponieważ Wall of Flesh może się wtedy nie pojawić mimo tego że Guide umrze. Jest to spowodowane tym, że Wall of Flesh podczas przywołania musi mieć kilka kratek przed graczem, żeby nie pojawić się za nim.
  • Wall of Flesh pojawia się z prawej strony jeśli wrzucimy lalkę bliżej lewej granicy i na odwrót.

Ciekawostki

  • W kulturze popularnej, lalki Voodoo tworzone są dla uosobienia czyjejś osoby w celu sprawiania bólu.

Osiągnięcia

Achievement Like a Boss-0.png

Like a Boss - "Zdobądź przedmiot przywoływujący bossa."

Zdobądź jakikolwiek przywoływacz.

Historia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki