FANDOM

[v][IDs|345]Ice Queen
NPC 345
Stats
Type Monster
HP 34000 Heart
Attack 130
Defense 38
Spawn Time [Moon|Frost Moon] (Wave 11>>20)
Drops
[Cannon|Snowman Cannon] 4.4% - 7.52%
[Pole|North Pole] 4.4% - 7.52%
[Staff|Blizzard Staff] 4.4% - 7.52%
[Grinch Mischief's Whistle|Baby Grinch Mischief's Whistle] 0.95% - 1.67%
[Bells|Reindeer Bells] 0.56% - 0.83% (wave 15+)%
[Queen Trophy|Ice Queen Trophy] 25%/33%/50%

Ice Queen (ang. Lodowa Królowa) to ostateczny boss eventu Frost Moon, i jest odpowiednikiem Pumpkinga z Pumpkin Moon. Pojawia się w fali 11. Ice Queen atakuje trzema fazami. Pierwsza - będzie się unosić nad graczem i strzelać lodem w dół. Druga - będzie się kręcić w kółko, podczas gdy będzie strzelać odłamkami lodu w różnych kierunkach. Odłamki te zadają przyzwoitą ilość obrażeń, i jeśli wiele z nich uderzy gracza, jest duża szansa że ten nie przetrwa. W kolejnej fazie będzie strzelała mroźnymi falami które mają dużą prędkość i mogą przelatywać przez ściany, podczas gdy będzie spadać w przód i w tył, czasami uderzając gracza. Mroźne fale zadają wysokie obrażenia i są wystrzelone w szybkim tempie w kierunku gracza, więc gracze mogą uznać tę fazę za trudną. Ice Queen może zadać debuff Chilled i Frozen, co powoduje zamrożenie gracza na 2 sekundy, w czasie którym nie może się on ruszać. Te debuffy to świetna okazja dla Ice Queen i innych potworów na zabicie gracza w tym momencie.

Strategie

  • Dobrą strategią jest, by gracz używał rzeczy która pozwoli mu szybko poruszać się w powietrzu, na przykład Hoverboard lub Jetpack, w czasie używania broni dystansowej przeciwko królowej, to sprawi że królowa spudłuje większość strzałów, oraz można będzie uniknąć innych potworów. Strategia unikania dotyczy też długiego mostu w powietrzu z bloków Asphalt Blocks oraz używania Lightning Boots. Zalecane także jest używanie Hand Warmer, ponieważ unikanie debuffów takich jak chill i frozen ma duże znaczenie.
  • Dobrym sposobem na uniknięcie ataku obracania się jest zrobienie bariery z bloków, ponieważ mroźne odłamki nie przejdą przez tę barierę, i używanie w tym czasie broni które mogą przechodzić przez bloki, takie jak Death Sickle.
  • Pobyt na Sky Island redukuje szansę na spawnowanie innych przeciwników takich jak Santa-NK1 lub Everscream, zmniejszając szansę na porażkę, i sprawiając że będzie łatwo zabić królową.

Trivia

  • Ice Queen to drugi znany boss żeński, pierwszy to Queen Bee.
  • Ice Queen to ostatni boss podczas Frost Moon.

Informacje o aktualizacji

v1.2.3

  • Obrażenia zmniejszone z 160 do 130

v1.2.2

  • Dodane do gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki