FANDOM

Jakość w świecie Terrarii to nic innego jak kolor nazwy przedmiotu. Jakość pokazuje jak dobry jest przedmiot. Każdy przedmiot można zreforge`ować u Goblin Tinkerera. Obecnie jest 10 różnych "jakości":

Uwagi

  • Jakość przedmiotów z "Broken" przed nazwą, automatycznie zmienia się na Poziom -1.
Poziom Kolor Opis
-1 Rarity Level: -1 Najsłabszy poziom. Tylko najsłabsze przedmioty, które wypadają podczas łowienia mają tą jakość naturalnie: Tin Can, Old Shoe, i Seaweed. Mogą być to także przedmioty o rzadkości białej lub niebieskiej o słabym modyfikatorze na przykład Shameful Iron Broadsword. Przykład:
Rarity-negative.png
0 Rarity Level: 0 Przedmioty najpospolitsze, które najłatwiej zdobyć mają właśnie tą jakość. Większość mebli, materiałów budowniczych, wczesne narzędzia, broń i zbroje, najsłabsze rudy oraz większość stroi mają tą jakość. Przykład:
Rarity-0.png
1 Rarity Level: 1 Zbroje wykonane ze wczesnych rud wraz z pierwszymi akcesoriami np. Shackle czy Lucky Horseshoe. Również niektóre przedmioty, których nie da się stworzyć np. Ball O' Hurt. Zawiera również sztandary, maski, trofea czy barwniki. Przedmioty o tej jakości nie zostaną zniszczonę w lawie. Przykład:
Rarity-1.png
2 Rarity Level: 2 Przedmioty z zaawansowanego momentu pre-Hardmode. Są to w większości przedmioty, których nie można stworzyć lub nabyć, które można tylko zdobyć z przeciwników. Wyjątkami są tu Necro armor, Sandgun, Sunglasses, Obsidian Skull, Star Cannon oraz Tinkerer's Workshop. Przykład:
Rarity-2.png
3 Rarity Level: 3 Ostatni poziom pre-Hardmode - broń i zbroje wykonane z Hellstone, oraz materiałów z Jungle oraz Underground Jungle. Początkowe przedmioty Hardmode, materiały rzemieślnicze i inne należą do tej jakości. Przykład:
Rarity-3.png
4 Rarity Level: 4 Początkowe przedmioty z Hardmode w tym przedmioty wykonane z czterech rud uaktywnionych podczas niszczenia Demon Altar/Crimson Altar oraz przedmioty wypadające z pospolitych przeciwników na Hardmode. Przykład:
Rarity-4.png
5 Rarity Level: 5 Najlepsze przedmioty przed pokonaniem Plantera, w tym przedmioty zrobione z dusz wypadających z mechanicznych bossów np. Flamethrower, Optic Staff oraz Hallowed armor. Obejmuję także droższe przedmioty zakupione od NPC takie jak Clentaminator oraz rzadsze przedmioty wypadające z przeciwników. Przykład:
Rarity-5.png
6 Rarity Level: 6 Niższy poziom przedmiotów po Planterze, głównie tych do nabycia lub wypadnięcia np. Death Sickle czy Coin Gun. Obejmuję również niektóre kombinację przy Tinkerer's Workshop np. Ankh Charm. Przykład:
Rarity-6.png
7 Rarity Level: 7 Przedmioty głównie z Plantery, Golema oraz tych z Underground Jungle. Narzędzia i broń Chlorophyte, Ankh Shield, Temple Key, oraz niektóre z wydarzenia Frost Moon. Bardzo niewiele przedmiotów pre-Hardmode mają limonkowy jako podstawa. Przykład:
Rarity-7.png
8 Rarity Level: 8 Przedmioty uzyskane po splądrowaniu Lihzahrd Temple, elementy Shroomite, Spectre późne skrzydła, przedmioty z hardmodowych skrzyń oraz przedmioty wypadające podczas Frost Moon, Pumpkin Moon, przedmiotów z Duke Fishron zbroi Beetle, Shroomite i Spectre. Oraz Terra Blade wszystkie wierzchowce z wyjątkiem Minecart. Example:
Rarity-8.png
9 Rarity Level: 9 Wczesny poziom przedmiotów wypadających podczas wydarzenia Lunar Event oraz większość przedmiotów z Moon Lord. Zawiera również przedmioty producentów, oraz niektóre przedmioty z Treasure Bag na Expert Mode Przykład:
Rarity-9.png
10 Rarity Level: 10 Przedmioty zdobyte z Ancient Manipulator z fragmentów wypadających z Celestial Tower, mniejszość przedmiotów wypadających z Moon Lord oraz sam Ancient Manipulator. Przykład:
Rarity-10.png
11 Rarity Level: 11 Ten poziom tworzą przedmioty o jakości cyjanowej oraz czerwonej o bardzo dobrym modyfikatorze. Nie ma żadnego przedmiotu o tej jakości bazowej. Przykład:
Rarity-11.png
- Rarity Level: Rainbow Specjalny poziom zawierający jedynie ekskluzywne przedmioty z Expert Mode a także same Treasure Bag. Przykład:
Rarity-rainbow.gif
- Rarity Level: Quest Kolejny specjalny poziom zawierający jedynie przedmioty występujących podczas zadań od Angler. Przedmioty mogą być stosowane tylko do tego nie mają wartości w monetach. Przykład:
Rarity-quest.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki