FANDOM

KO Cannon - Hardmodowa broń do walki wręcz, bardzo rzadki drop z dowolnego przeciwnika oraz NPC podczas Blood Moona. Szansa na wypadnięcie wynosi 1/1000 (0.1%). Po przytrzymaniu LPM automatycznie strzela rękawicą bokserską przyczepioną do podstawy krótkim, cienkim łańcuchem. Po użyciu może przelecieć 17 kratek, rękawica musi wrócić do do broni zanim zostanie wystrzelona ponownie. Pomimo tego, że broń ma stosunkowo krótki zasięg w porównaniu do Harpoon, ma większy odrzut i bazowe obrażenia powoduje, że broń ta jest zdecydowanie lepsza od Harpoon. KO Cannon nie ma czasu odnowienia, dlatego jego szybkostrzelność zależy od odległości od celu.

KO Cannon
KO Cannon
Statystyki
Typ Broń
Obrażenia 40
Odrzut 6.5
Rzadkość Rarity color 4
Szybkość pocisku 15
Szybkość używania 27
Sprzedaż 2 Gold Coin70 Silver Coin
ID: 1314

Ciekawostki

  • Pomimo, że jest to techniczne kiścień, pocisk KO Cannon nie ma trudności z pokonywaniem terenu podczas podróży powrotnej.

Porady

  • Choć nie jest w stanie atakować wielu celów jednocześnie, jego szybkość ognia znacznie wzrasta, gdy cele są w bliskiej odległości. W związku z tym gracz z łatwością pokonuje hordy wrogów, gdy podejdą zbyt blisko w walce zostaną daleko odrzuceni dzięki wysokiemu odrzutowi.

Notatki

  • Ze względu na podobne mechaniki, często porównuje się KO Cannon z Harpoon, mimo, że bardziej przypomina Golem Fist.

Historia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki