Laser Machinegun - Hardmodowa broń magiczna, która ma 11.11% szans na wypadnięcie z Martian Saucer podczas Martian Madness. Przed osiągnięciem pełnej szybkości strzelania, Laser Machinegun będzie kręcił się w przybliżeniu 2 sekundy. Podobnie jak Razorpine, jego pociski nie mogą przebić przeciwników.

Laser Machinegun
Laser Machinegun.png
Statystyki
Typ Broń magiczna
Obrażenia 60
Odrzut 2
Rzadkość Jakość: 8
Mana 6
Szybkość pocisku 20
Szybkość używania 20
Sprzedaż 10 Gold Coin
ID: 2795

Porady

  • Spróbuj zacząć strzelać już przed walką, aby broń zdążyła osiągnąć pełną szybkość, a co za tym idzie większą skuteczność.
  • Jest to bardzo dobra broń przeciwko Celestial Tower lub The Destroyer, ponieważ mają dużą powierzchnię możliwą do trafienia.
  • Pociski tej broni lecą bardzo daleko, więc mogą być użyte do powolnego lecz bezpiecznego niszczenia Celestial Tower, których tarcza została zniszczona.
  • Możesz strzelać Laser Machinegun przez ścianę o szerokości jednego bloku, gdy stoisz tuż przy nim.
  • Ze względu na wysoki koszt many, jedną ze strategii jest połączenie jej z Magic Cuffs i kolcami z Dungeonu, a także dużą obroną. Gdy otrzymasz 1 punkt obrażeń od kolców, Magic Cuffs zwróci ci 30-40 many, zapewniając nieskończoną manę korzystając z tej broni.
  • Ponieważ Laser Machinegun zużywa w ciągu kilku sekund całą manę, Mana Flower może być przydatnym dodatkiem, gdyż zmniejsza zużycie many, może dać ci kilka dodatkowych strzałów i automatycznie użyje mikstury many, dzięki czemu nie musimy tego robić ręcznie.

Notatki

  • Laser Machinegun może zostać uznana za lepszą wersje Laser Rifle, co uczyniłoby go ostatnią bronią z serii Space Gun.