FANDOM

Lepus (Lepus the Bunny), to wielki królik możliwy do przywołania na mobilnej wersi terrari. Można go przywołać w święta Wielkanocy.

Lepus
Lepus
Nazwa Lepus the Bunny
Występowanie Android, IPhone
Przywoływanie Suspicious Looking Egg
Życie 20000
Atak 22
Obrona 14

Przywoływanie

Gdy gramy w Terrarie na IPhone, lub telefon. Mamy dostępny event Wielkanocy. Podczas eventu, z królików zepsucia może wypaść Suspicious Looking Egg , które po użyciu przywołuje Lepusa. Można go przywołać zarówno w dzień, jak i w nocy. Jednak trzeba przygotować się na ewentualność, walki z 2 Lepusami (Patrz-Błędy).

Wygląd

Lepus, to większa wersja królika. Ma różowe, wielkie oczy, ciało i nos. Jego uszy są spłaszczone. Posiada uśmiech z dwoma, długimi, typowo króliczymi zębami. Kiedy skacze, otwiera pyszczek. Co wygląda, jakby się śmiał.

Zachowanie

W przeciwieństwie do innych bossów. Po przywołaniu, zespawni się daleko od miejsca przywołana (Ale, oczywiście będzie skakał w stronę gracza, aż do niego nie dojdzie). Gracz powinien znaleźć Bossa. Gdy, do tego dojdzie. Lepus będzie chwile stał, lecz po chwili uśmiechnie się, odskoczy gdzieś i strzeli jajkiem. Potem znów się zatrzyma i tak w kółko. Lepus dysponuje 2 rodzajami jajek:

  1. Jajko przywołujące królika zepsucia.
  1. Jajko przywołujące słabszego Lepusa. Lepus może go użyć tylko 5 razy.

Błędy

  • Czasami może się zespawnować 2 Lepusów 

Ciekawostki

  • Podejrzanie wyglądające jajko i jajko przywołujące słabszego lepusa wyglądają tak samo.
  • Broń dystansowa bardzo się przydaje do walki z Lepusem.
  • Pokonanie Lepusa nie wlicza się wymagań odblokowujących Driadę.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki