Fandom

Terraria Wiki PL

Komentarze0 Udostępnij

Miecze to bronie, którymi postać może atakować z bliska. Cechuje je mały zasięg.

Podział i typy

Miecze można podzielić na Krótkie (Shortsword), Długie (Broadsword) i Miecze Unikalne. 

Silver Shortsword.png

Miecze Krótkie

Są krótsze i słabsze od Broadsword'ów. Są one przydatne w walce z przeciwnikami stojącymi, lub chodzącymi, dlatego, że bronie te atakują pchnięciami, którymi ciężko jest zaatakować latającego przeciwnika. Istnieją cztery typy Krótkich Mieczy:

Silver Broadsword.png

Miecze Długie

Są dłuższe i silniejsze od Shortsword'ów. Przydają się w walce z przeciwnikami chodzącymi jak i latającymi. Istnieje kilka typów tych mieczy:

Starfury.png

Miecze Unikalne

Są to długie miecze, które wyróżniają się od poprzednich jakąś dodatkową "mocą". Oto one:

  • Starfury (16 pkt. obrażeń + w pokazane miejsce spada kilka gwiazd zadających 16 obrażeń)
  • Phaseblades (21 pkt. obrażeń; są to miecze świetlne, istnieje kilka kolorów)
  • Muramasa (18 pkt. obrażeń; bardzo szybka broń)
  • Blade of Grass (30pkt. obrażeń + szansa na zatrucie przeciwnika)
  • Phasesaber (41 pkt. obrażeń; silniejsza wersja Phaseblade)
  • Night's Edge (47 pkt. obrażeń)
  • Breaker Blade (39 pkt. obrażeń; ma bardzo daleki zasięg i bardzo wielki odrzut)
  • Excalibur (47 pkt. obrażeń; 2 najsilniejszy miecz w grze)
  • Terra Blade (80 pkt. obrażeń; najlepszy i najsilniejszy miecz w grze pod względem wartości ataku. Za każdym zamachnięciem wystrzeliwuje w kierunku kursora miecz.)
  • The Horseman's Blade (75 pkt. obrażeń; Teoretycznie drugi najlepszy miecz w grze, lecz ze względu na jego bonus można go zakwalifikować jako najlepszy miecz pod względem DPS (Damage per second, obrażenia na sekundę). Po każdym uderzeniu zza ekranu wylatuje dynia która atakuje przeciwnika/przeciwników.

Tizona's

Tizona's to miecz, który występuje wyłącznie w wersji konsolowej gry jest bardzo silny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki