Moon Charm to akcesorium, które jest upuszczone przez Werewolf (przeciwnik). Gdy gracz założy Moon

[v][IDs|485]Moon Charm
Item 485
Information
Type Accesory
Body Slot Accessory Slot
Bonus +1% melee critical chance

+5% melee damage
+5% melee speed
+5% movement speed
Increased jump height

Defense 1
Quality Tier 4
Tooltip Turns the holder into a werewolf at night
Dropped By Werewolf (przeciwnik)
Drop Rate 1.67%
Sell Value 3 GoldCoin Small
Crafting
This item cannot be crafted.
Material In Moon Shell

Charm, zamienia się w wilkołaka każdej nocy.

Kiedy gracz staje się wilkołakiem, dostaje różne bonusy, takie jak zwiększona prędkość, obrażenia, wysokość skoku itp.

Moon Charm może być połączony z Neptune's Shell w Tinkerer's Workshop aby stworzyć Moon Shell, z kolei Moon Shell może zostać wykorzystany wraz z Celestial Stone także w Tinkerer's Workshop, aby stworzyć Celestial Shell.

Po zamianie w wilkołaka inne wilkołaki nadal będą atakować.

Notatki

  • Sam item nie zamienia gracza w wilkołaka, jest to spowodowane przez Werewolf Buff
  • Jeśli gracz nosi naraz Moon Charm oraz Neptune's Shell, albo Moon Shell, i wejdzie do wody w nocy, wtedy, gdy gracz zmieni się w Merfolka, przestaje być wtedy wilkołakiem do momentu aż wyjdzie z wody.
  • Podczas bycia wilkołakiem stosunek NPC do gracza się nie zmieni, bronie i zbroje także funkcjonują normalnie, oprócz tego że tekstura gracza (wraz ze zbroją lub vanity) zostają zastąpione grafiką wilkołaka.
  • Wilkołak w którego zamienia się gracz jest brązowy, chyba że zostanie pokolorowany, a więc trochę inny kolor niż wrogie wilkołaki.
  • W niektórych przypadkach Moon Charm może utknąć na slocie Accesories
  • Używanie gwiazdy zamieni gracza z powrotem w człowieka niezależnie od tego, czy Moon Charm jest założmony.
  • Jeśli Moon Charm jest założony na Vanity Slot, gracz będzie wyglądał jak wilkołak cały czas.
  • Jeśli przy założonym Moon Charmie klikniemy znaczek po prawej zmieniając tryb z Visible na Hidden, gracz przestanie wyglądać jak wilkołak, mimo że Buff nadal będzie działał i gracz nadal będzie wilkołakiem z bonusami.

Informacje o aktualizacji

v1.3.0.6

  • Teraz możesz ukryć transformację zachowując bonusy, lub założyć akcesorium na Vanity Slot.

v.1.2

  • Teraz jest składnikiem w Moon Shell

v1.1

  • Dodane do gry