FANDOM

Nebula Armor to zbroja, którą można zdobyć po pokonaniu Moon Lorda. Dodaje bonusy broniom

Nebula Armor
Screenshot 3(35)
Mężczyzna  /  Kobieta
Informacje
Typ Armor
Podtyp Mag
Bonus Ranienie przeciwników ma szansę na zespawnowanie buffów, podniesienie buffów kumuluje je
Obrona 46
Jakość 10 (Red)
Wartość NIe ma wartości
Crafting
Wytwarzane z 36 Luminite Bar
45 Nebula Fragment
Wytwarzane przy Ancient Manipulator

magicznym. Obecnie jest to najlepszy magiczny set dostępny na wersji na PC. Do zrobienia wszystkich części zbroi potrzeba razem 36 Luminite Bar, czyli 144 Luminite, oraz 45 Nebula Fragment.

Każda część zbroi powoduje, że gracz świeci małą ilością fioletowego światła. Poziom światła jest zwiększany z każdą kolejną częścią zbroi, którą gracz zakłada.

Cały set gwarantuje:

  • +60 many.
  • +26% magicznych obrażeń.
  • +16% szans na magiczny krytyczny atak.
  • -15% zużycia many.
  • +10% prędkości poruszania się.

Bonus całego setu sprawia, że atakowanie potworów jakąkolwiek bronią (włączając w to Minions), spawnuje boostery. Każdy booster zapewnia buff który trwa 8 sekund, i sprawia że wokół gracza latają różnego koloru płomyki. Kiedy gracz zbierze kolejny booster, kiedy poprzedni już trwa, gromadzą się do trzech razy. Co każde 8 sekund buff się zmniejszy o jeden poziom. Boostery unoszą się w powietrzu, i mają większy zasięg zbierania przez gracza, niż normalne itemy.

Na Multiplayer, jakikolwiek gracz może podnieść boostery, nawet, kiedy nie ma założonej Nebula Armor. Dodatkowo, zbieranie boosterów zapewni też innym graczom w zasięgu 20-30 klocków buff.

[w trakcie budowy]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki