FANDOM

Piranha Gun - post-Planterowa Hardmodowa broń dystansowa strzelająca pojedynczymi pociskami powracających piranii nie zużywając amunicji. Pirania atakuje wrogów, dopóki wciśnięty jest klawisz strzału. Gdy wróg zostanie zabity przez piranie, zacznie ona szukać nowego celu. Wraca do broni, gdy w pobliżu nie ma żadnych przeciwników, przycisk strzału został puszczony lub po minucie ciągłego używania. Piranha Gun może zostać znaleziony jedynie w Jungle Chest w Dungeonie. Pierwszy przeciwnik, który ma zostać zaatakowany musi znajdować się bezpośrednio na widoku, po jego zabiciu pirania automatycznie znajdzie następnego przeciwnika, który nie musi być już widoczny. Pirania atakuje 7.5 razy na sekundę.

Piranha Gun
Piranha Gun.png
Statystyki
Typ Broń – Broń dystansowa
Obrażenia 38
Odrzut 1
Rzadkość Jakość: 8
Szybkość pocisku 14
Szybkość używania 29
Sprzedaż 5 Gold Coin50 Silver Coin
ID: 1156

Ciekawostki

  • Pirania nie atakuje innych graczy na PvP.
  • Gdy wciśnięty jest przycisk strzału i pirania atakuje przeciwników, gracz może spokojnie się poruszać nie martwiąc się o celowanie.
  • Pirania może zadawać obrażenia innym przeciwnikom, niż temu którego aktualnie atakuje pod warunkiem, że dotykają ją.
  • Piranha Gun nie uzyskuje bonusu od Shroomite Armor.
  • Piranha Gun może zadać maksymalnie 15000 obrażeń na minutę, jeżeli zostanie przytrzymany dostatecznie długo.
  • Pirania porusza się wolniej pod wodą, tak jak inne pociski.

Historia

  • 1.3.0.1: Zwiększono obrażenia z 33 do 38.
  • 1.2.3: Naprawiono błąd, w którym pirania atakowała niemożliwych do zaatakowania przeciwników.
  • 1.2.1.2: Zadaje więcej ciosów na sekundę.
  • 1.2.0.3: Zwiększono obrażenia.
  • 1.2: Dodano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki