FANDOM

Rainbow Gun - Hardmodowa, post-Planterowa broń magiczna. Wystrzeliwuje tęczowy promień poruszający się w linii prostej na krótki dystans przed spadkiem w dół. Tęcza znika po 20 sekundach lub po wystrzeleniu następnego pocisku. Każdy przeciwnik poruszający się po ścieżce powtarzalnie otrzymuje 45 obrażeń, w przybliżeniu 5 razy na sekundę. Może zostać znaleziony jedynie w Hallowed Chest w Dungeonie.

Rainbow Gun
Rainbow Gun.png
Statystyki
Typ Broń – Broń magiczna
Obrażenia 45
Odrzut 2.5
Rzadkość Jakość: 8
Mana 20
Szybkość pocisku 16
Szybkość używania 39
Sprzedaż 7 Gold Coin
ID: 1260

Fizyka

  • Wypuszczany pionowo w górę, promień będzie poruszał się prosto na około 65 bloków przed zakrzywieniem.
  • Wystrzelony pod kątem 45 stopni, po przekątnej, promień będzie poruszał się w przybliżeniu 4 bloki przed zakrzywieniem.
  • Wystrzelony poziomo, promień będzie poruszał się prosto przez około 35 bloków przed zakrzywieniem.
  • Wypuszczony pionowo w dół, promień będzie poruszał się maksymalnie 750 bloków, zanim zniknie.
  • Jeśli wystrzelimy w górę lub w dół w doskonałym kącie 90 stopni, promień będzie poruszał się dopóki nie uderzy o ścianę lub osiągnie koniec mapy.

Historia

  • 1.3.0.1: Zwiększono czas trwania z 10 do 20 sekund. Zwiększono odrzut z 2 do 2.5.
  • 1.2.3: Zwiększono czas trwania z 5 do 10 sekund.
  • 1.2.1: Zwiększono obrażenia z 40 do 45.
  • 1.2: Dodano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki