Scourge of the Corruptor jest hardmodową, post-planterową bronią która wystrzeliwuje pociski, mimo to

Scourge of the Corruptor
Scourge of the Corruptor.png
Statystyki
Typ Weapon
Obrażenia 64
Odrzut 5
Maks. ilość 1
Rzadkość Jakość: 8
Opis w grze A powerful javelin that unleashes tiny eaters
Szybkość pocisku 14
Szybkość używania 20
Sprzedaż 20 Gold Coin
ID: 1571
zadaje obrażenia typu melee, nie kosztuje też many, ani nie zużywa amunicji. Broń tę można znaleźć w dungeonie w Corruption Chest, o ile świat posiada ten biom. Aby ją otworzyć potrzebujesz Corruption Key.

Scourge of the Corruptor wystrzeliwuje szybki pocisk, który wygląda jak mały Eater of Souls, kiedy napotka jakąś przeszkodę, na przykład potwora lub blok, rozpryskuje się na 2-4 mniejsze pociski o kształcie Eaterów, które mają zdolności samonaprowadzające, goniąc przeciwników. Mogą lecieć maksymalnie 700 stóp, i odbijać się 5 razy przed zniknięciem. Na pociski nie wpływa grawitacja, ani niesolidne bloki. Mini Eatery prawie nie odrzucają przeciwników, ale ich duża liczba może zablokować przeciwników w miejscu.

Broń ta jest typu Melee i dostaje bonusy ze zbroi i akcesoriów, które zapewniają Melee bonus. Jej najlepsze ulepszenie to Godly

Notatki

  • Eatery będą podążać za Mimikami i Nimfami zanim te zaczną atakować.
  • Kiedy pocisk zostanie wystrzelony na ścianę grubości 1 bloku z prawej lub od dołu, jest szansa, że Eatery zespawnują się po drugiej stronie ściany.
  • Mini Eatery nie mogą niszczyć pajęczyn.
  • Mini Eatery nie zabijają zwierząt (Takich jak wiewiórki lub króliki)
  • Odpowiednikiem tej broni na świecie z biomem Crimson są Vampire Knives
  • Eatery nie będą podążać za innymi graczami na multiplayer podczas PVP.

Historia

  • 1.2.3 Obrażenia lekko zwiększone
  • 1.2.0.3 Eatery od teraz emitują światło gdy gracz ma na sobie set Frost Armor tylko wtedy, gdy podążają za przeciwnikami.
  • 1.2 Wprowadzono