Shuriken
Shuriken
Statystyki
Typ Broń – Broń Miotana
Obrażenia 10
Odrzut 0
Maks. ilość 999
Rzadkość Rarity color 0
Szybkość pocisku 9
Szybkość używania 14
Wartość 15 Copper Coin
Sprzedaż 3 Copper Coin
ID: 42

Shuriken - pre-hardmodowa broń miotana, która potrafi przebić się przez kilku przeciwników. Shurikeny mają 50% szansy na zostanie odzyskanymi przez gracza po wyrzuceniu ich przez niego, nawet jeżeli przed wylądowaniem uderzą przeciwników. Shurikeny znaleźć można w dzbanach i skrzyniach na całym świecie, albo kupić u Merchant'a. Shuriken jest łatwy do pozyskania, więc poleca się go dla graczy na nowym świecie i do walki z Eye of Cthulhu.

Uwagi

  • Tak jak Bumerangi, Shurikeny mogą być rzucone przez otwory o szerokości 1 i pod różnymi kątami.
  • Shurikeny rzucane w górę mogą uderzyć przeciwników kilka razy, więc w walce przeciwko np. Eye of Cthulhu, używaj shurikenów kiedy znajduje się nad Tobą i łuku kiedy znajduje się obok Ciebie.

Historia

  • 1.3.0.1: Wartość zmniejszona z 20 do 15, Sprzedaż zmniejszona z 4 do 3.
  • 1.2: Limit stacku zwiększony z 250 do 999..
  • Pre-Release: Dodano.