FANDOM

Skeletron Prime head.png

Skeletron Prime Head

Skeletron Prime (pl. Pierwszy Szkieletowy) - wygląda jak ulepszony Skeletron z Dungeonu. Można go przyzwać w Hardmodzie, za pomocą Mechanical Skull. 

Boss posiada głowę oraz 4 ręce, które mają różne parametry zdrowia, ataku oraz obrony. Skeletron Prime jest najbardziej problematycznym z mechanicznych bossów. Jego głowa posiada 25,000 Życia, a po zabiciu jej boss zostaje pokonany i wypada z niego drop. Jest to istotne, gdyż zlikwidowanie którejś z rąk Skeletrona nie daje żadnego dropa, a one same są bardzo żywotne. 

"Warto" pokonać bossa przed świtem, gdyż wraz z nastaniem dnia zmienia formę na agresywną i zabija nas jednym uderzeniem. Tak zwany Guardian Prime. 

Skeletron Prime ma małą szanse na losowe pojawienie się w nocy. Gdy to się stanie, na chacie powinien wyświetlić sie napis You fell the air get colder around you. 

Kiedy zostanie zabity jest 100% szansy, że wypadnie z niego Soul of Fright (od 20 do 30 ,) kilka GoldCoin Small.png oraz od 5-15 Greater Healing Potions (dających 150 HP) oraz kilka Hallowed Bar's.

Statystyki

HP: 30,000

Atak: 50 , 100 (Kiedy zacznie kręcić głową)

Obrona: 25 , 50 (Kiedy zacznie kręcić głową)

Strategie

Bossa warto bić podobnie jak The Twins - czyli zbudować długą kładkę i biegać na przemian w jedną i drugą stronę, strzelając w kierunku głowy i starając się unikać ataków jego rąk. Dobrym pomysłem jest też umieszczenie na kładce kilka sztuk cannon lub bunny cannon, ustawić je w górę i strzelać w bossa. Przez ich ogromne obrażenia pokonanie bosa staje się bardzo łatwe.

UWAGA: Nie warto strzelać do niego z Chlorophyte Bullets, gdyż w większości przypadków nie trafimy jego głowy, tylko ręce - a jest to strata nabojów i czasu. Najlepiej użyć Crystal Bullets.

Film

Plik:Poradnik Terraria 38 - Skeletron Prime, Soul of Fright

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki