FANDOM

Slime Staff
Slime Staff.png
Statystyki
Typ Magiczna broń
Obrażenia 8
Bonus Przywołuje Baby Slime, który pomoże ci w walce
Odrzut 2
Maks. ilość 1
Rzadkość Jakość: 4
Mana 10
Sprzedaż 2 Gold Coin

Slime Staff (ang.Szlamowa różdzka) - magiczna broń, która jest w stanie przywołać Baby Slime, który będzie walczyć za ciebie. Przywołanie jednego kosztuje nas 10 punktów many. Przydatny jest podczas walki ponieważ może on się unieść i walczyć nawet z latającymi potworami i bardzo szybko atakować.

Uwagi

  • Maksymalna liczba przywołanych szlamów to dziewięć. Można to osiągnąć przez noszenie pełnego zestawu Tiki Armor i wyposażone w Pygmy Necklet, Necromantic Scroll, Papyrus Scarab i Summoning Potion Buff w tym samym czasie.    

Porady

  • Najłatwiejszym sposobem na zdobycie ów przedmiotu jest zrobienie tzw. farmy z czterema statuetkami i cienką warstwą lawy i podłączyć do stopera sekundowego i od czasu do czasu sprawdzać czy wypadł.
  • Jeśli nie masz statuetki Slime wytwórz Slime Crown i zabijaj King Slime, a konkretniej Blue Slime, które "wyskakują" po uderzeniu króla.
  • Może być stosowany do odciągania słabszych potworów od gracza np. meteorowe głowy.

Ciekawostki

  • Ten przedmiot ma najniższy drop w Terraria, ponieważ szlamy są dosyć powszechne.

Historia

1.2.4.1 - od tej wersji potrzebne jest 10 many. Naprawiono błąd, gdzie Hornet Staff, Imp Staff i Slime Staff, przez który przywołane zwierzęta nie znikały po wyjściu z gry.

1.2 - Dodany do gry

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki