Terraria Wiki PL

Terraria Wiki:NPC

Dyskusja0
541stron na
tej wiki

NPC (Non-player Character) - postać niezależna, nie grywalna przez gracza. Większość NPC sprzedaje nam różne, często unikalne przedmioty których nie możemy zdobyć normalnie w grze. wyjątkiem jest Guide i Nurse. Można wchodzić w interakcje z NPC klikając na nich prawym przyciskiem myszy (Trzeba też stać dostatecznie blisko). Mogą się ładnie prezentować w naszym domu, zamku czy innych budowlach.

Aby NPC przyszedł do gracza muszą zostań spełnione pewne wymagania + musi mieć odpowiedni dom.

Wszystkie dostępne NPC w grze

NPC OPIS

Guide

Spawnuje się razem z graczem po stworzeniu świata. Daje zwykle bezużyteczne porady, a także dzięki niemu możemy sprawdzić, do czego dany przedmiot służy.
Guide.png
Dye Trader Można od niego zakupić stację do tworzenia barwnikow i srebrny barwnik. Przybywa do naszego świata, gdy mamy dowolny przedmiot do wytworu barwnikow, np. Yellow Marigold.
Merchant
Merchant1.png
Sprzedaje parę rzeczy bardzo przydatne w grze, np. shurikeny, pochodnie itp. Pojawia się, gdy posiadamy w inwentarzu 50 srebrnych monet.
Painter
Imgres (8).jpg
Sprzedaje farby,obrazy i wyposażenie malarskie. Zamieszka w waszych domach, gdy posiadacie już 3 NPC
Demolitionist
Imgres (7).jpg
Przybywa, gdy posiadamy dowolne materiały wybuchowe w inwetarzu. Sprzedaje materiały wybuchowe.
Nurse
Imgres (6).jpg
Przybywa, gdy ,,zjedliśmy Life Crystal znaleziony w podziemiach.'Ulecza graczy.
Dryad

Przybywa, gdy zostanie pokonany dowolny pre-hardmodowy boss (z wyjątkiem King Slime'a). Sprzedaje przedmioty powiązane z przyrodą i z walką z zepsuciem.

Party Gril Przychodzi, gdy posiadamy min. 6 NPC. Sprzedaje akcesoria imprezowe.
Arms Dealer Przybywa, gdy zdobędziemy broń palną (co się wiąże z Eater of Worlds i Skeletronem). Sprzedaje Akcesoria związane z bronią palną.
Goblin Tinkerer Znajduje się w podziemiach zakneblowany, jeśli powstrzymaliśmy natarcie jego negatywnych ,,kolegow. Sprzedaje Tinkerer's Workshop, Spike Balls, Toolbelt, Ru'ler i parę innych rzeczy.
Witch Doctor Po pokonaniu Krolowej Pszczoł przybywa do naszego świata. Sprzedaje rzeczy związane z Dżunglą i jej ,,tubylcami

Old Mand

Znajduje się u podnoża Lochow. Poprosi nas o uwolnienie od klątwy, gdy nastanie noc. Po uwolnieniu go będzie można bezpiecznie wejść do Lochow.
Clothier Old Man po uwolnieniu. Sprzedaje ubrania i inne rzeczy z nimi powiązane.
Mechanic Przechadza się po Lochach. Po rozmowie z nią sprowadzi się do wolnego domku. Sprzedaje rzeczy związane z mechanizmami.
Pirate Pirat może być uzyskany przez wykorzystywanie mapy pirackiej, która jest rzadką kroplą z tłumów obok oceanów, i udaremnianie wywiązującej się inwazji pirackiej. Możesz zyskiwać NPC pirackie na jakimkolwiek świecie chociaż potrzebowana rzecz może tylko słusznie uzyskany w hardmodzie.
Truffle Trufla sprzedaje Autohammer, Hammush i Dzidę grzybową. Trufla jest nabyta gdy masz dom w Biomie nawodnym grzybowym podczas Hardmode.

Wizard

Czarnoksiężnik zostanie znaleziony czadząc po Lochu po pokonaniu Wall of Flesh. On sprzedaje pewne magiczne rzeczy.
Steampunker Steampunker sprzedaje Clentaminator, Teleporter, i inne przydatne rzeczy. Niewiadomo jak można ją uzyskać.
Cyborg Cyborg sprzedaje Proximity Mine Launcher, Rakiety i Nanites. Cyborg jest nabyty po zabiciu Plantery.
Santa Claus Święty Mikołaj może być nabyty między 15 grudnia i 31. po tym jak zwyciężasz Mróz Legion. On sprzedaje Santa Claus costume i kolorowe światła.

Więcej od Wikii