The Twins (pl. Bliźniaki) - Hardmodowy boss, wzorowany na Eye of Cthulhu. Są to dwa bliźnicze oczka, które jak każdy Boss usiłują cię zabić. Dropi z nich Soul of Sight. Aby je przyzwać potrzebne nam będzie Mechanical eye , boss może się również pojawić losowo każdej nocy jeśli na świecie jest Hardmode i gdy jeszcze nie został pokonany.

Retinazer

Retinazer- jedno z dwóch bliźniaczych oczek, można je rozpoznać po tym, że jest czerwone, w swojej drugiej formie zwiększa się jego atak i obrona.

55px-Retinazer (First Form)
55px-Retinazer (Second Form)
Forma 1 Forma 2
HP: 20,000 HP: 10,000
Atak: 20 (Laser) , 50 (Wręcz) Atak: 30 (Laser) , 50 (Wręcz)
Obrona: 10 Obrona: 25
Drop: 20-40 Soul of Sight

Spazmatism

Spazmatism - jedno z dwóch bliźniaczych oczek, można je rozpoznać po tym, że jest zielone, w swojej drugiej formie zwiększa się jego atak i obrona.

55px-Spazmatism (First Form)
55px-Spazmatism (Second Form)
Forma 1 Forma 2
HP: 20,000 HP: 10,000
Atak: 20 (Przeklęte płomienie), 50 (Wręcz) Atak: 30 (Płomień z ust) , 75,(Wręcz)
Obrona: 10 Obrona: 35
Drop: 20-40 Soul of Sight

Strategie

Rozpoczynając eksterminację The Twins należy najpierw przygotować długą kładkę (ok. 300 kratek), wraz z dwoma piętrami zbudowanymi z platform. Warto co 80 stóp rozstawić ogniska i lampiony z serc, dzięki czemu szybciej będzie regenerować się nam życie w trakcie walki. Taktyka jest bardzo prosta - biegniemy w jedną stronę, ostrzeliwując bossa, a kiedy docieramy na koniec areny, zawracamy i znowu strzelamy.

Jeśli chodzi o ekwipunek, najlepiej ubrać się w Hallowed Set (zrobiony po ubiciu Destroyera), a jako broń użyć Megasharka z Crystal Bullets. Dobrze jest też mieć założone Crystal Neklace, Charm of Myths oraz skrzydła, żeby zręcznie unikać bezpośredniego spotkania z bossem.

Najwygodniej jest najpierw pozbyć się Spazmatisma, gdyż jego ataki są mocniejsze od Ratinezera - ponadto w drugiej formie jest on bardziej niebezpieczny od swojego "bliźniaka", gdyż strzela czymś na wzór miotacza ognia, a jego szarże są bardzo zwinne i szybkie.

Drop wypada z tego oka, które zabijemy drugie. Nie licząc trofea.

Film

Plik:Poradnik Terraria 37 - The Twins, Soul of Sight