FANDOM

Indeks-2

The Underground (pl.Podziemia) - warstwy pod powierzchnią świata zaczynają się na głębokości 0ft (według Depth Meter).

Opis

Gdy wejdziesz pod powierzchnie świata łatwo możesz rozpoznać na jakiej jesteś warstwie przez tło - warstwa pierwsza ziemna (brązowe, skaliste tło; nie mylić z tłem dirtu) warstwę drugą skalną (szare, skaliste tło) i warstwa trzecia piekielną (szaro-czarne tło połączone z strumieniami lawy).

Przez pierwsze dwie warstwy muzyka będzie ta sama. Zostanie tak Taż do osiągnięcia poziomu The Underworld wtedy muzyka zmieni się na taką, która będzie bardziej odpowiednia dla piekła.

Rudy, wazy czy skrzynie mogą być znalezione w Underground. Demon Altar/Crimson Altar również można znaleźć pod ziemią na każdej głębokości (choć rzadko poza The Corruption/The Crimson). Lava zamienia wodę głęboko pod ziemią. The Underground jest również jedynym miejscem gdzie możemy znaleźć naturalnie rosnący Glowing Mushroom.

Potwory

Pierwsza warstwa

Druga warstwa

Trzecia warstwa

Zobacz osobny artykuł: The Underworld

Uwagi

  • W pierwszej warstwie gracz może swobodnie stawiać bloki na ścianę co umożliwia łatwe manewrowanie graczy w tej właśnie warstwie.
  • W warstwie drugiej lub poniżej możesz stawiać bloki tylko do innych bloków co znaczy, że najbezpieczniejszy sposób schodzenia poniżej jest stawianie platform lub bloków (chyba że masz Grappling Hook, Ivy Whip lub inny środek, dzięki któremu będzie możliwy lot lub środek wspinaczki)

Historia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki