FANDOM

Trudność (ang. Difficulty) - poziomy trudności, które możemy wybrać podczas tworzenia postaci. Mamy trzy opcje do wyboru. Trudność zmienia rzeczy wypadające z naszego ciała po śmierci. Gdy stworzymy postać nie mamy możliwości zmienienia poziomu trudności.

Tryby

Softcore Mode

Podstawowy tryb trudności, ustawiony już od początku. Postacie upuszczają po śmierci monety (w trybie Expert Mode upuszczamy aż 75% monet, które trzymamy w ekwipunku).

Mediumcore Mode

W tym trybie gracz po śmierci będzie upuszczał wszystkie swoje przedmioty w tym pieniądze i amunicje dzięki czemu gracze w trybie Multiplayer mogą je zebrać. Wciąż możemy się odradzać.

Hardcore Mode

Hardcore Mode cechuję się tym co Mediumcore Mode, z tym że po śmierci, już się nie odrodzimy.

Śmierć powoduje to że postać staję się duchem, który dalej może obserwować świat lecz nie może wpłynąć na niego. Duchy mogą latać, przechodzić przez ściany i wciąż rozmawiać z innymi użytkownikami na serwerze Multiplayer ale nie może oddziaływać na środowisko w jakikolwiek sposób i nie może otworzyć mapy. Inni gracze nie są w stanie widzieć duchów. Jeżeli wyjdziemy z gry nasza postać zostanie usunięta.

Uwagi

  • Tryb Hardmode nie jest w żaden sposób powiązany z poziomem trudności jest on jedynie zmianami zachodzącymi na świecie po pokonaniu Wall of Flesh.
  • W trybie na konsole tryb Softcore jest nazwany "normalnym", Mediumcore "trudnym", a Hardcore dalej pozostaje pod swoją nazwą.

Porady

  • Początkujący gracze powinni zaczynać grę w trybie Softcore żeby lepiej zaznajomić się z grą.
  • Tryb Hardcore można wykorzystać żeby dowolnie eksplorować mapę umierając i stając się duchem.

Historia

  • 1.2.4.1: Niektóre nowe przedmioty będą wypadać w trybach gry Mediumcore/Hardcore.
  • 1.2.3.1: Naprawiono błąd, gdzie nie można było otworzyć menu po śmierci w trybie Hardcore.
  • 1.1.1: W trybie Mediumcore naprawiono błąd polegający na nie wypadaniu przedmiotów z modyfikatorami.
  • 1.1: Od teraz wypada nagrobek po śmierci.
  • 1.0.6.1: W trybie Mediumcore poprawnie wypada teraz amunicja.
  • 1.0.6: :
    • Tryb Mediumcore dodany.
    • Dodano tryb ducha na poziomie Hardcore.
  • 1.0.5: Hardcore Mode dodany
  • Pre-Release: Dodano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki