Truffle Worm
Truffle Worm.png
Typ Pasywne stworzenie
Środowisko Glowing Mushroom
HP 5 Serce.png
Atak N/A
Obrona 0
Drop
Przedmiot Szansa
Truffle Worm.png Truffle Worm (materiał) 100%

Truffle Worm - hardmodowe pasywne stworzenie, którego można spotkać w środowisku podziemnym Glowing Mushrooms podczas aktywowanego Hardmode.

Kiedy gracz się do niego zbliży, Truffle Worm ucieknie w przeciągu kilku sekund pod ziemię z dużą prędkością.

Przydatne jest zbliżyć się do niego szybko i już w tym czasie gwałtownie machać Bug Netem, aby mieć największą szansę na jego złapanie. Przydatnym w tej sprawie jest też Grappling Hook, najlepiej z jak największym zasięgiem.

Uwagi

  • Efektywnym sposobem zwiększenia tempa pojawiania się go jest postawienie Water Candle lub użycie Battle Potion.
  • W jego zasięgu dobre będzie pozbycie się pomocników przyzwanych za pomocą różnorakich różdżek, ponieważ mogą one przypadkowo zabić Truffle Worma gdy np. ścigają jakiegoś potwora, niezalecane jest też używanie broni z odbijającymi się pociskami w walce z nadchodzącymi wrogami podczas czekania na robaka, takich jak Razorblade Typhoon, czy nawet Water Bolt
  • Należy też pozbyć się akcesoriów spawnujących pszczoły po tym, jak przeciwnik uderzy gracza, lub powodujących spadanie gwiazd takich jak Star Veil

Historia

  • 1.3.0.1: Umożliwiono zabicie go innym przeciwnikom.
  • 1.2.4: Dodano.