FANDOM

Tsunami
Tsunami.png
Statystyki
Typ Broń
Obrażenia 60
Odrzut 2
Maks. ilość 1
Szybkość 10
Szybkość używania 23
Sprzedaż 5 Gold Coin

TsunamiHardmodowy łuk, który za każdym razem strzela pięcioma strzałami, konsumując tylko jedną z ekwipunku. Może on wypaść z Duke Fishron.

Najlepszym modyfikatorem jest Unreal.

Uwagi

TsunamiBow.png

Strzały wystrzelone przez Tsunami

  • W przeciwieństwie do Chlorophyte Shotbow, każdy strzał wystrzeli pięć pocisków, lecących zawsze obok siebie.
  • Z powodu działania przeszywających strzał, obrażenia zadawane przez nie-przeszywające strzały wystrzelone z tego łuku zostały zwiększone. Pociski przeszywające nadają przeciwnikom chwilową nieśmiertelność po trafieniu, dlatego lepiej używać jest pocisków, które nie przeszywają wrogów.

Porady

  • Używanie Hellfire Arrow oraz przebijających strzał typu Jester's Arrow jest niepraktyczne, ponieważ przebijanie powoduje kilka klatek nieśmiertelności u potwora, przez co często nie przyjmie on wszystkich strzał lub tylko jedną z nich.
  • Z odpowiednimi bonusami w postaci modyfikatorów, strzał, akcesoriów zbrój i buffów łuk ten może stanowić śmiercionośną broń, która w kilka chwil zniszczy Hardmodowych Bossów.
  • Jeżeli grasz w mobilną lub konsolową wersję, należy uważać z Hellfire Arrow, ponieważ ich eksplozja jest w stanie zranić gracza. Zostało to usunięte w 1.3.0.1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki