FANDOM

Umbrella - przedmiot, który znaleźć można w skrzynkach na powierzchni. Gdy trzymamy ją w ręku spowalnia prędkość spadania postaci i nie otrzymujemy obrażeń od upadku. Jej działanie jest identyczne jak Featherfall Potion.

Umbrella
Umbrella
Statystyki
Typ Narzędzie
Rzadkość Rarity color 1
Sprzedaż 20 Silver Coin
ID: 946

Porady

  • Umbrella jest bardzo przydatna z akcesoriami dającymi możliwość wykonywania wielu skoków (np. Tsunami in a Bottle) i innymi akcesoriami zwiększającymi wysokość skoku.
  • Nie musisz trzymać parasolki przez cały czas, możesz wyciągnąć ją dopiero sekundę przed upadkiem. Wymaga to szybkiego czasu reakcji, ponieważ w przeciwnym wypadku otrzymasz obrażenia. Trzymanie parasolki w pasku szybkiego dostępu będzie wiele razy ratować życie, tak długo, jak będziesz zdążać wyjmować ją na czas.
  • Trzymanie parasolki podczas lotu na Flying Carpet znacząco zwiększy czas lotu.

Ciekawostki

  • Używanie parasolki jako spadochronu do powolnego opadania z wielkich wzniesień jest częstą przenośnią w filmach.
  • Posiadanie parasolki w pierwszym slocie ekwipunku spowoduje, że postać będzie trzymać ręce w górze, tak jakby trzymała parasol.

Historia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki