FANDOM

Vampire Knives
Vampire Knives
Statystyki
Typ
Obrażenia 29
Odrzut 2.75
Rzadkość Rarity color 8
Szybkość 15
Szybkość używania 16 (bardzo szybka)
Sprzedaż 20 Waluta w grze
ID: 1569
  1. Vampire Knives jest to Hardmodowa, post-Planterowa broń rzucana, która trafiając w przeciwnika, leczy nam trochę życia.

Możemy to znaleźć w Crimson Chest, który znajduje się w Dungeonie, jeśli na świecie znajduje się The Crimson, lecz potrzebujemy do tego Crimson Key. Najlepsze ulepszenie dla tego przedmiotu to Godly. Ta broń kwalifikuje się do typu przedmiotów melee.

Uwagi

  • Jako, że Knives nie są bronią magiczną ani palną, istnieje możliwość "spamu" pocisków praktycznie bez końca. Umożliwia to szybkie pokonanie większości Bossów oraz dodatkowe leczenie.
  • Uwaga: Vampire Knives są traktowane przez grę jako broń do walki wręcz, więc nie zyskają bonusów z akcesoriów i zbroi magicznych, tylko tych do walki wręcz.
  • Wyrzuca 4-8 nożyków.
  • Jest postrzegana jako odpowiednik Scourge of the Corruptor, lecz w rzeczywistości jej statystyki są gorsze.
  • Leczenie nie działa podczas walk PvP.
  • Tą bronią można strzelać przez jeden blok.
  • Przed Update 1.2.0.3 ta broń była bardzo silna, więc w tej aktualizacji drastycznie zmniejszono siłę, knockback, siłę leczenia oraz szybkość rzucania.

Walka z bossami Hardmode'owymi wygląda mniej więcej tak

https://www.youtube.com/watch?v=Mot-Beju4Fk

Historia

  • 1.2.0.3: Prędkość ataku, obrażenia, knockback, oraz odnawianie życia zostały bardzo pomniejszone.
  • 1.2.0.2: Naprawiono rzadki bug, gdzie Vampire Knife mogły spawn'ować się w Pre-Hardmode na powierzchni Dungeon.
  • 1.2:Dodano

Informacje

  1. Jeżeli będzie atak krytyczny, zamiast uleczyć 2 hp uleczy się 12, dlatego najlepiej grać z akcesoriami z ulepszeniami do +4%crit. change