Wooden Arrow
Wooden Arrow
Statystyki
Typ Amunicja - Materiał
Obrażenia 5
Odrzut 2 (Bardzo słaby)
Maks. ilość 999
Rzadkość Biały
Szybkość pocisku 3
Wartość 5 Copper Coin
Sprzedaż 1 Copper Coin

Wooden Arrow - podstawowa amunicja w grze. Można ją zdobyć w skrzyniach na powierzchni świata Terrarii. Można je również zdobyć, tworząc je za pomocą kamienia i drewna lub kupując je u Merchant. Służą jako amunicja lub jako materiał do stworzenia Endless Quiver.

Porady

  • Służą jako dobra i tania amunicja na samym początku gry. Warto je używać, dopóki nie zdobędzie się materiałów na lepsze strzały.
  • Niektóre strzały z efektami (np. Flaming Arrow) mogą wypaść po uderzeniu w postaci normalnej strzały.
  • Jeżeli odblokujesz Hardmode, warto zainwestować w Endless Quiver, aby nie martwić się o utratę amunicji podczas walki.
  • Czasami wykorzystywanie zwykłych strzał jest bardziej opłacalne niż korzystanie z specjalnej amunicji z efektami. Przykładem jest Pulse Bow, w którym pociski są takie same niezależnie od strzały. Można w ten sposób zaoszczędzić na mocniejszej amunicji.

Wytwarzanie

Narzędzie tworzące
Work Bench Work Bench
Składnik(i) Liczba
Stone Block Stone Block 1
Wood Wood 1
Wytworzony przedmiot
Wooden Arrow Wooden Arrow 25